Dan före dan.

Ja då sitter man här tio i nio dan före dan. Har klätt granen och satt upp tomtar å så.. när ja plocka upp mina tomtar så tänker ja på när man va mindre ! Allt va så mysigt och man älska julen. spec på julafton när tomten skulle komma, men idag, så spelar det ingen roll för mig, det är ju mysigt  men det blir aldrig som när man va liten, fast även under julen så tror ja att det är fler än mig som känner sig som små förväntansfulla barn igen. Ååh va ja saknart!
Men nu ska ja kolla runt å se om ja hittar ngt smarrit recpet på ngt gött som ja kan ha me mej till syster yster i morrn!
Jopphopp!
Ni får haa en wonderbar julafton ska vell se te å skicka ngt litet kuligt sms te er oxå;) haha
Sen på juldan så blire paartaj!
Fast alla själar ska till hotellet,va annars, får se om ja hittar ngt bra sällskap å försöka smita in där me:D annars så får de bli rätt lungt för min del tror ja ;(

Ja & Erik har varit tsm i över 14 månader nu! :D  whooho

Jul Pussar På Er Sötongar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback