wöhö va gött!

Ja nu har ja slutat sista vanliga skoldan detta året :D har redovisat turism arbetet idag ocksåf fan va gött att det är klart säger ja bara! Så nu ska ja åka till bäckefors om en halv timme så hämtar erik mig där sen så ska vi till uddevalla och handla julklpaar , de sista två ggr ja har vart där så har det inte blitt en enda julklapp! men nu har ja bestämt mig me va ja ska köpa till alla oxå:D gött de! sen ska ja försöka hitta ngt til mig själv också:)
hade fotbollsturnering i går på skolan med, usch de va pinsamt, vi kom sist :$
Har vart dårlig på att skriva :$ ja vet, men har nästan inte vart hemma denna veckan:( i fredags så va hanna hos oss i lägenheten, så kolla vi på idol å bara myste! men sen så skulle vi se på motorsågs massakern men de våga inte hanna! haha så då gick vi och la oss ve ett ist. sen så  blev de som de blev, ngn hade nog mystigt  den natten iaf! haha!!
och på lördan så åkte ja å hanna och sola , fan va gött å inte va bakis för en gångs skull haha. sen så åkte hanna hem och syrran & emilia kom och maria skulle färga håret på mig , igen. haha . sen så kom emilia upp på kvällen och skulle sova hos oss;) haha mys ble de ;) sen så vakna hon vid 8 men så fick hon ligga breve mig och då sov vi te halv tio! gött gött sen så gick vi till lekparken sen så åkte vi hem slappa och sen körde vi egran ve sen så laga syrran mat sen slappa vi bare resten av dan. nej nu ska ja  kolla runt egran sen åka! får skriva mer i helgen hade gött gött!; )
Puss / J



JAG VILL HA SNÖ PÅ JULAFTON!!!!!!!


6 dar kvar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag tror jag vet vem som hade det mystigt den natten ;) om vi tänker på samma person då :O

hahha

2008-12-18 @ 16:32:57
Postat av: Emma

haha ja menar DIG & aah..

2008-12-19 @ 12:00:38
URL: http://janssonens.blogg.se/
Postat av: Hanna

men jag menar nån annan :O eller kanske inte haha

2008-12-20 @ 15:30:18
Postat av: Emma

haha nej men vi menar nog bägge två samma ;)

2008-12-20 @ 17:03:18
URL: http://janssonens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback