<3

Ja då äre fredag igen ! veckera går så fort så ja vet inte vad! snart äre jul, ja längtar på ett sätt, för de är så jävla mysigt men ja fasar ändå inför hela jul :( för att pappa kommer inte att vara med :( det kommer bli så jobbigt  vil verkligen inte att det skall bli jul!
men man måste ta sig över födelsedagar,högtider och allting, men första gången utan han är alltid värst.
Det känns så konstig att komma hem så tror man att han kommer hem, men han lär ju aldrig göra det igen!
Det kommer ta tid innan man kan leva som vanligt, men det kommer aldrig bli som vanligt igen.
Igår var det fyra månader sen och ja satt och tänkte, nu är det 4 månader & 1 timme sen de hände och så satt ja nästan hela kvällen.
Pappa vi saknar dig <3




Nu sitter jag i skolan och har svenska, skriver på mitt turismarbete samtidigt som jag och anna lyssnar på boppers.
Sen så blire nog att åka hem till Bästorp, Alexander & Emilia ska vi passa denna helgen för syrran & Dennvy skall till gbg med Dennvys jobb!
Sen så äre ju buggen på söndag :) Läängtar ! <3
hehe.
Nej nu får ja allt försöka jobba vidare innan lärarn får damp på mig haha.
Höres sen pensionerer!:)
Köss



Du är det underbaraste jag vet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback