Åh blir så arg på mig själv!

Dret dag ida, är på sånt där dårligt humör har bara myst å vart i väg å dansa då men, ja orkar verkligen ingenting har verkligen tänkt på alla minnen! En del är ju hur underbara & rolige som helst ! Men en del ångrar ja så in i helvete.
Jag måste ändra på mig som person överhuvve tage & se om allt blir bättre då ?
För något dumt ja sa för ca ett år sen så gled kontakten med mina bästa vänner åt helvete ett tag, är hyfsat bra nu men aldrig som det en gång var, jag vill verkligen att det skall va bäst igen. Känns så jävla konstigt att inte ha ngn som står en så nära övverhövve taget.
Men klart, ja har ju min Erik men ändå...



nej nu ska ja kolla på film å söva, ledig i morrn gött de iaf.
Nej hade gött.
Puss

Förlåt alla er som jag en gång sårat. Jag ångrar allt, verkligen .






Min Vovvsing <3


Kommentarer
Postat av: therese

Fiiin vovve du!!

2009-02-07 @ 20:32:24
URL: http://signetherese.blogg.se/
Postat av: Rebecca

klart vi ska!(:

2009-02-12 @ 13:17:09
URL: http://rorebobecoccoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback