Torsdag!

Ja då sitter man här i skolan å har näringslära, sista gången så skall bli klar med mat sedeln idag.
Igår så va ja och mamma i trollhättan och skulle lämna in min mobil, de skulle ta två veckor ca.. Sen så skulle ja försöka hitta några kläder men köpte bara en tunika, va de enda ja hitta, helt dött verkligen.
Men jag skall ju till Nordy i morgon på invigningen så får väll hitta något där. Det är ju granbacka i morgon kväll också, Streaplers. Vet inte riktigt hur jag skall hinna med att rida också.. hmm.. men de tar ja mig tid till. Igår efter vi vart i stan så hjälpte jag erik å tvätta, sen dammsuga & skura hela lägenheten. plus att min rygg va redan helt jävla slut i går med :(
Sen ikväll så är det jägarexamen, pang pang, inte hagel nu utan stutsare idag. Hagel är roligare men men sånt är livet !
Höres folket !

Hare bra !


Kommentarer
Postat av: mauritz

låter ju som en kul dag xD

2009-05-28 @ 15:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback